lauantai 28. tammikuuta 2017

Suomi 100

Tilkkuopemme Marle antoi meille kevätkauden alkajaisiksi listan töistä joita työstämme kauden mittaan. Tarkoitus on mm. juhlistaa satavuotista itsenäisyyttämme ompelemalla listan erilaisista blokeista Suomi 100 -työ.

Ensimmäinen blokki oli nelisakarainen tähti, joka tehtiin paper piecinginä. Koska mä olen mä, eivät blokkini ole suomalaisen sinivalkoisia, vaan lämpimän riemunkirjavia. Ne eivät siis heijasta isänmaallisuuttani, mutta muistuttanevat mua siitä että työn olen tehnyt kyseisenä juhlavuotenamme. Toivottavasti kangasvalintani enteilevät myös sitä että kyseinen juhlavuosi on mulle hyvin lämmin ja riemukas...


Alla olevassa Marlen ottamassa kuvasssa näkyy käsieni lisäksi myös isänmaalisia värivalintoja, joihin tilkkukollegani päätyivät. Kuva on otettu opiston käyttöön, ja ennen sen ottoa vitsailimme että kuvattavaksi pitää valita hänet jolla on kauneimmat kädet, lakatuimmat kynnet ja suurimmat timantit. Mutta sitten kuvaan päätyivätkin mun karheat kämmenet...


Suorastaan jännittää jo tässä vaiheessa vuotta millaisia luomuksia näistä ja tulevista blokeista vuoden varrella syntyykään...

 

8 kommenttia:

  1. Toivottavasti jatkossa nähdään miten projektinne etenee:)
    Hyvä että joukossa on joku vähän "erilainen" joka kulkee omaa polkuaan;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, eiköhän mun työstöni täällä vilahtele sitä mukaa kun etenee. Jokainen teemme siis omia projektejamme yhteisen teeman ja ohjeistuksen alla. Tää on kivaa :)

      Poista
  2. Suomi 100 näyttää nyt olevan teemana joka puolella. Loppuvuodesta on mielenkiintoista nähdä, mitä kaikkea onkaan saatu aikaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä tuntuu olevan. Eilen luulin jopa jumppaohjaajan hehkuttavan sitä, ja vasta viiveellä tajusin että puhuikin sadannesta käyntiin pyörähtäneestä bodypump-ohjelmasta :D

      Poista
  3. Kiva projekti tekeillä. Hyvä seurata omia polkuja, tulee mieleinen työ:)

    VastaaPoista
  4. Aika varma olen, että sinulle on tulossa hurjan värikäs vuosi! Ei yhtään synkkiä värejä, vaan kaikkea iloista ja riehakasta. No kuvaan tuli ne ahkerimmat kädet ; )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivon totisesti että sussa on hurrrrjasti ennustajaeukon vikaa ;)

      Poista

Kaunis kiitos kun intoudut kommentoimaan! Aina ilahduttaa lukea muiden aatoksia asiasta tai sen vierestäkin :)